ZACHOWANIE KOLEJNOŚCI

Reguła zachowania kolejności zabierania głosu przemówi w szkole średniej do uczniów wyczulonych na kwestie sprawiedliwości i rów­ności. Możliwość spowodowania wypadku zagrażającego wszystkim w klasie będzie dobrym uzasadnieniem procedury poruszania się po laboratorium. jednym wszakże trzeba wspomnieć: między rzeczowym uzasadnianiem regułv a protekcjonalnym moralizowaniem przebiega bardzo niewyraźna gra­nica. Większość procedur regulujących przemieszczanie się i dyskurs wymaga opanowania pewnych umiejętności, których trzeba nauczać tak, jak umiejęt­ności zawartych w programie nauczania.Niektóre strategie nauczania, jak słuchać innych i jak uczestniczyć w dyskusji, którymi może posłużyć się początkujący nauczyciel w celu uporządkowania rozmów uczniowskich.

Witaj na moim serwisie! Wychowuję dwoje dzieci w wieku szkolnym. Bloga postanowiłam stworzyć w formie hobby jest on moją forma oderwania się od codziennych obowiązków i możliwością podzielenia się z Wami moimi przemyśleniami. Zapraszam do czytania i komentowania!